Мета: зорієнтувати дітей на “гендерну рівність”.
Обладнання: клей; аркуші (А4) із
зображенням валіз; картки (книги 2шт), велосипед (2 шт),
цукерки (2 шт), танцюристка (2 шт), брюки (2 шт).
Час: 25-30 хвилин.
План роботи
1. Що таке рівні права та
можливості?
2. Гендерна рівність.
Хід роботи
І.
Організаційний момент
1. Гра “Передай по колу посмішку”
2. Питання “А хто такі діти?”
– Діти – це хлопчики та дівчатка, яким ще не
виповнилося 18 років.
Усі права дітей зазначені в книжці,
що називають “Конвенцією ООН про права дитини”. Отже, діти перетворюються на дорослих у віці 18 років,
проте володіють правами з самого народження. Якими є це найважливіші права?
Це право на:
-
отримання імені;
-
любов та піклування батьків;
-
достатнє та здорове харчування;
-
відпочинок і дозвілля;
-
медичну допомогу.
Усі діти також мають рівні права.
ІІ. Основна частина
1. Вправа “Які хлопчики? Які дівчатка?”
Вчитель. Визначимо, якими бувають
хлопчики та дівчатка.
Наприклад, дівчатка:
-
вродливі;
-
ласкаві;
-
веселі;
-
охайні…
Наприклад, хлопчики:
-
сильні;
-
сміливі;
-
добрі;
-
розумні.
Проблемне
запитання. А якщо поміняти місцями хлопців та дівчаток, чи можуть хлопці бути
вродливими? (Підведіть руку, ті хлопчики, хто вважає себе вродливим; ласкавим;
веселим; охайним…).
Чи можуть дівчата бути добрими,
сильними, сміливими, розумними?.. (Дівчатка, підведіть руку, якщо ви себе
такими вважаєте.)
Отже, дівчатка і хлопчики
можуть мати однакові якості.
–
Чи ви знаєте, що таке правило (норма)? (“Мозковий штурм”)
Правило – це те, що встановлено та
придумано людьми, те, що потрібно виконувати. Які правила ми знаємо? (“Мозковий штурм”)
–
Продовжіть за мною речення.
1) Дівчинка носить бантики,
а хлопчик – … (краватку або кепку).
2) Хлопчик грається з
машинками, а дівчинка – … (ляльками).
3) Дівчинка не повинна забруднюватися,
а хлопчик – …(плакати).
–
Хто це придумав? Чи схоже це на правила? Отже, правила,
які вже існують у нашому житті, прийняті більшістю людей і стосуються дівчаток
та хлопців (жінок, чоловіків), називаються складним словом “гендер”. Вважаю, що
дівчата часто чули : “поводься, як дівчинка”, а хлопці: “справжні чоловіки
повинні захищати жінок та заробляти гроші”. Нас з дитинства навчають поводитися
так, як прийнято у суспільстві. Але чи означає це, що дівчинка, яка захистила
подругу від нахабної поведінки сусіда і поводилася хоробро як хлопець, не
отримає морозива від мами? Або хлопчика, якому подобається носити довге волосся
і пекти тістечка, буде покарано за його дії, і він також не отримає морозива
від батьків? Звісно ж, ні! Усі діти мають рівні права та можливості і можуть
поводитися так, як їм подобається, як їм зручно. Головне, щоб їх поведінка не
зашкодила іншим.
2. Вправа “Я хороший (а)”
Мета: закріпити позитивний
настрій учасників.
Діти по черзі промовляють фразу “Я хороший (а)”, і після цих слів усі
діти роблять три оплески. Наприкінці вправи всі разом повторюють фразу та
аплодують.
–
А хто повинен бути хорошим – дівчинка чи хлопець?
Усі діти мають різні смаки, різні уподобання, але
бути хорошими можуть усі, якщо, звісно, захочуть. І дівчатка, і хлопці мають
однакові права та можливості.
–
Скажіть, а хто буде кращим кухарем – жінка чи чоловік? (“Мозковий
штурм”). Існують різні думки щодо цього, проте добрим кухарем може бути як
жінка, так і чоловік, тому що приготування смачних страв залежить тільки від
здобутого досвіду на кухні та бажання людини готувати.
3. Творче завдання
Дітям роздають аркуші з малюнком двох валіз (одна
валіза – для хлопчика, друга – для дівчинки) та маленькі картки із символічним
зображенням деяких речей. Вчитель пропонує вклеїти у валізи хлопчика та
дівчинки те, чим у вільний час (або взагалі) може дозволити собі займатися
дівчинка та хлопець (мається на увазі дія, наприклад: їсти цукерки, одягати
брюки, танцювати в балеті тощо).
ІІІ. Підбиття підсумків
Hard Rock Hotel & Casino Hollywood, MI - Mapyro
ОтветитьУдалитьHard Rock 당진 출장샵 Hotel & Casino Hollywood is an American gaming casino 충청북도 출장샵 in Southern Indiana. The hotel features more than 충청남도 출장안마 1,300 slot 대구광역 출장샵 machines, 김천 출장안마